چگونه به کاهش فشار خون بالا تسریع در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش فشار خون بالا تسریع در نارسایی کلیه

چگونه به کاهش فشار خون بالا شتاب در نارسایی کلیه؟ شما می دانید فشار خون بالا می تواند باعث تسریع و نارسایی مزمن کلیه پیچیده، در صورت عدم درمان به طور موثر، فشار خون بالا بیماری های کلیوی خواهد بیماران بدتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیوی تا حد زیادی.

چگونه به کاهش فشار خون بالا شتاب در نارسایی کلیه؟

1. توسعه یک برنامه رژیم غذایی معقول

در مرحله اول، بیماران باید مصرف سدیم و مایع را کنترل کنید. در مرحله دوم، کاهش مصرف چربی و پروتئین را با کیفیت بالا. ثالثا، نوشیدن چای گیاهی به درستی که اثر نرم شدن رگ های خونی، ضد باکتری و بهبود عملکرد سیستم عروقی cardiocerebral. در نهایت، بهتر است برای این بیماران کلیوی به ترک الکل، به دلیل بروز فشار خون بالا، یک پیوند نزدیک با نوشیدن الکل.

کنترل وزن 2. محکم

گزارش شده است که افزایش فشار خون ممکن است به اضافه وزن مربوط است. کنترل وزن بیماران کلیوی می تواند کمک به بهبود-مقاومت به انسولین، درمان دیابت و hyperlipemia، و مدیریت فشار خون بالا شتاب.

3. ورزش به طور منظم

بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ها همیشه توصیه می شود به انجام ورزش ملایم به طور منظم است که می تواند وضعیت سلامت کلی خود و پایین فشار خون بالا را بهبود بخشد. قدم زدن، پیاده روی، تای چی، یوگا، و غیره هستند، انتخاب خوبی برای بسیاری از بیماران. در چین، چیگونگ روش خوبی برای مدیریت فشار خون بالا و کاهش دوز داروهای ضد فشار خون است.

4. داروهای ضد فشار خون بالا را

در درمانگاه، داروهای بسیاری است که می تواند میزان فشار خون بالا کمک کند، بنابراین بیماران باید داروهای به عنوان راهنما دکتر خود را وجود دارد. در اغلب موارد، آنها نیاز به دو یا چند نوع از مواد مخدر برای تقویت اثرات درمانی این دارو.

5. یافتن برخی از درمان که می تواند کمک آسیب کلیوی معکوس، که نکته کلیدی برای درمان نارسایی کلیه و فشار خون بالا در آن است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: